Aquest segon Pràcticum de psicopedagogia és la continuació del Pràcticum I.
La intervenció psicopedagògica que realitzaré en les pràctiques suposarà una millora de la qualitat de l’ensenyament, en concret la Llengua Catalana i a donar a tots els alumnes les oportunitats educatives per al desenvolupament de les seves capacitats.
L’objectiu que voldria assolir és l’elaboració i la realització d’unes proves de Llengua Catalana, que millorin la comprensió, l’habilitat lectora i en conjunt l’eficàcia lectora dels alumnes de Primària i sigui útil al professorat del centre.
El producte que acabaré elaborant serà un material i recurs didàctic a la vegada que seran unes proves psicopedagògiques sobre l’àrea instrumental de Llengua Catalana.
Aquestes proves que es passaran a finals de cada cicle de Primària (2n, 4t i 6è) i permetran comparar l’evolució al llarg dels cursos, al passar-se cada any. A partir dels resultats obtinguts de les proves d’eficàcia lectora, establiria un Pla de millora consensuat amb l’equip docent, d’aquesta manera desenvolupar una millora de la comprensió, l’habilitat lectora i l’eficàcia lectora de l’alumnat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada