Cercar en aquest blog

dissabte, 11 de desembre del 2010

13. CONCLUSIONS

Al centre que he realitzat el Pràcticum I he estat ben acollida per tot el professorat, perquè pesava el fet de que era una antiga alumna i també hi havia un bon ambient de treball amb les persones més properes amb les quals he hagut de relacionar-me més.

En aquest Pràcticum I he acabat elaborant un material didàctic per l'avaluaicó interna de la comprensió lectora de Llengua Catalana que pot ser d'utilitat pels mestres que imparteixen la matèria de la Llengua Catalana; tal com pel conjunt del centre, perquè avalua tota la primària, donant una idea de conjunt i alhora pot permètre la comparació en anys successius.

L'objectiu d'aquest Pràcticum en un primer moment era molt ambiciós perquè vaig tirar de llarg, pensava que podria abançar amb facilitat, però un cop m'hi vaig ficar i amb les constants reunions de coordinació, de treball i d'elaboració de les preguntes (proves), vaig haver de modificar els objectius inicials.

Cal tenir present el principi de coherència, en el sentit que només podem avaluar allò que realment s'ha treballat en els processos d'ensenyament i aprenentatge; com a professional del món de la psicopedagogia, cal saber traslladar aquest criteri al professorat basat en el principi de coherència entre allò què ensenyem i allò què avaluem.

Amb les persones més properes que he hagut de treballar hem intentat tenir un criteri dinàmic i obert del processos educatius; és a dir, estar oberts a les propostes de canvi, motivats en la millora de la tasca educativa concretament en la lectura i la comprensió de la Llengua Catalana.

I finalment estic satisfeta de la feina realitzada en aquest primer Pràcticum I  i espero completar totes les fases del Pla de Treball que m'he plantejat en el segon Pràcticum.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada