Aquest títol correspon a la setena fase i s'ha realitzat durant la 2a quinzena de maig amb una durada de 10 hores.
Objectius que vaig proposar van ser:
- Una correcció el més objectiva, amb uns barems clars i prèviament establerts
- Puntuar cada apartat de les proves.
- Recollir els resultats en les graelles prèviament preparades.
Els destinataris implicats són: La tutora de pràctiques i la practicant.
Activitats i continguts:
- Puntuació de cada apartat de les proves de cada alumne, aplicant la mesura objectiva de valoració fixada (puntuació).
- Anotar els resultats en les graelles.
Instruments i/o tècniques: Llistat de l'alumnat en graelles preparades per a der el buidat de cada indicador a nivell infomàtic (excel), d'aquesta manera poder aplicar les fórmules establertes.
Indicadors d'avaluació:
Objectius que vaig proposar van ser:
- Una correcció el més objectiva, amb uns barems clars i prèviament establerts
- Puntuar cada apartat de les proves.
- Recollir els resultats en les graelles prèviament preparades.
Els destinataris implicats són: La tutora de pràctiques i la practicant.
Activitats i continguts:
- Puntuació de cada apartat de les proves de cada alumne, aplicant la mesura objectiva de valoració fixada (puntuació).
- Anotar els resultats en les graelles.
Instruments i/o tècniques: Llistat de l'alumnat en graelles preparades per a der el buidat de cada indicador a nivell infomàtic (excel), d'aquesta manera poder aplicar les fórmules establertes.
Indicadors d'avaluació:
Tenir les graelles amb els resultats de les proves per poder fer l'anàlisi i la interpretació dels resultats.
En aquesta fase he hagut de corregir totes les proves de tots els alumnes (2n de CI, 4t de CM i 6è de CS).
Primer vaig començar per corregir la prova individual d'habilitat lectora, que era la lectura, mirant els errors que havien fet i marcant de quin tipus eren aquests errors amb aquesta graella:
Després vaig continuar amb la comprensió, que era les preguntes relacionades amb la lectura i també ho vaig anar anotant tots en les graelles que prèviament ja havia elaborat de cada curs.
I finalment ho vaig introduir tot en un full excel per poder aplicar les fórmules respectives de cada apartat i així poder fer l'anàlisi i la interpretació dels resultats.
En aquesta fase he hagut de corregir totes les proves de tots els alumnes (2n de CI, 4t de CM i 6è de CS).
Primer vaig començar per corregir la prova individual d'habilitat lectora, que era la lectura, mirant els errors que havien fet i marcant de quin tipus eren aquests errors amb aquesta graella:
Després vaig continuar amb la comprensió, que era les preguntes relacionades amb la lectura i també ho vaig anar anotant tots en les graelles que prèviament ja havia elaborat de cada curs.
I finalment ho vaig introduir tot en un full excel per poder aplicar les fórmules respectives de cada apartat i així poder fer l'anàlisi i la interpretació dels resultats.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada