Cercar en aquest blog

diumenge, 15 de maig del 2011

9. INTERVENCIÓ AMB L'ALUMNAT A NIVELL INDIVIDUAL I EN GRAN GRUP.

Aquest títol correspon a la sisena fase i s'ha realitzat durant la última setmana d'abril i la 1a quinzena de maig amb una durada de 20 hores.

Objectius que vaig proposar van ser:
- Passar les diferents proves a tots els destinataris establerts (2n de C.I., 4t de C.M. i 6è de C. S.).

Els destinataris implicats són: la tutora de Pràctiques,  la practicant, la psicòloga de l'EAP, l'Alumnat de 2n, 4t i 6è i els Tutors dels cursos respectius.

Activitats i continguts: Passar les proves d'una forma organitzada i programada entre els diferents professionals implicats.

Instruments i/o tècniques Còpies organitzades de les proves elaborades de Llengua Catalana. Cronòmetre. Grapadora. Bolígraf i llapis. Dossier de la lectura i les preguntes relacionades de cada cicle.

Indicadors d'avaluació 
Poder haver arribat a tots els alumnes i complir els objectius establerts.

Aquesta fase ha consistit en passar les proves a cada nivell establert (2n de C.I., 4t de C.M. i 6è de C. S.); primer individualment la part de velocitat lectora (eficàcia lectora) i després col·lectivament la part de la comprensió lectora

Els dies per poder passar les diferents parts de la prova s'ha seguit segons el calendari establert en reunions anteriors (mirar segona fase). 
Encara que he necessitat algun dia de més per poder fer la part individual, ja que és la més lenta de passar. I a més a més hi ha hagut nens que ho han fet un altre dia, ja que el dia establert per la prova no van assisitir a l'escola, degut a malaltia o altres motius... 
Però finalment ja he pogut fer les diferents parts de la prova a tot l'alumnat destinatari, ara només falta corregir i anotar els resultats en una graella i aplicar les fòrmules.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada