Cercar en aquest blog

dimarts, 26 d’octubre del 2010

3. PLANIFICACIÓ DE LA TASCA A DESENVOLUPAR.

Aquest títol correspon a la primera fase i s'ha realitzat durant la primera setmana de setembre aproximadament amb una durada de 10 hores.  
                
Els objectius que em vaig proposar van ser:  
-        Presa de contacte amb la professional de gavinet psicopedagògic (tutora del Pràcticum).
-        Presa d'acords sobre el Pla de treball i es van concretant aspectes de la Proposta del Preprojecte d’Intervenció presentada.
-        i es va recollint informació diversa.


Els destinataris implicats són: la tutora de Pràctiques, l'equip directiu i la Practicant.     

Activitats i continguts Valoració/Viabilitat del Preprojecte d’Intervenció del Pràcticum I.   

Instruments i/o tècniques Preprojecte d’intervenció del Pràcticum I.
 
Indicadors d'avaluació: Recomanació i vist-i-palu de la tutora de Pràctiques.

    En aquesta fase vaig tenir la presa de contacte amb la meva tutora de pràctiques i l'equip directiu del centre; on vaig poder obtenir la informació necessària que em demanaven per completar el conveni de cooperació educativa.
    Vam acordar sobre els dies de la meva presència al centre, per tal de coincidir amb la professional del gavinet psicopedagògic; també vaig presentar el preprojecte i es va concretar alguns aspectes del Pla de treball.
    Vaig anar recollint informacions diverses pel que fa a les proves existents de Llengua Catalana, entre d'altres.
    Se'm va facilitar el material existent al centre i el contacte a nivell personal va ser acollidor, donat que havia set antiga alumna.
 
                                                                                        

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada