Aquest títol correspon a la tercera fase i s'ha realitzat durant el mes de març amb una durada de 10 hores.
Objectius que vaig proposar van ser:
Els destinataris implicats són:
el grup de coordinació pedagògica del centre, la Tutora de Pràctiques i la Practicant.
el grup de coordinació pedagògica del centre, la Tutora de Pràctiques i la Practicant.
Activitats i continguts:
Preparar els instruments de mesura i establir les fórmules.
Preparar els instruments de mesura i establir les fórmules.
Instruments i/o tècniques: Bibliografia consultada:
-> CATALÀ, G., CATALÀ, M., MOLINA, E. i MONCLÚS, R. (2001). Avaluació de la comprensió lectora. Vol. I i II. Barcelona. Ed. Graó.-> LÓPEZ, M. DOLORS i SABÉ, MONTSE. (2006). Lectogrup. Guia didàctica. Barcelona. Text la Galera.
Indicadors d'avaluació:
Tenir el material preparat. L'aprovació i el seguiment de la tutora de pràctiques i de la coordinació pedagògica del centre.
Model de Graella |
Primerament tenia una graella per cada ítem: una per habilitat lectora, unaltra per comprensió lectora i unaltra per eficàcia lectora. Però finalment després d'enraonar-ho amb la Tutora i el grup de coordinació pedagògica, vam decidir fer una única graella on està recopilat tots els ítmes, ja que es veu tot més esquemàtic i global.
Després de tenir les graelles a punt, vam passar a establir les fórmules, sempre partint de les fòrmules ja existents en la bibliografia consultada i les que ja feien servir anys anteriors al centre de pràctiques.
Les fórmules resultants han estat:
Les fórmules resultants han estat:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada