Cercar en aquest blog

dimarts, 19 d’abril del 2011

8. VALIDACIÓ DE LES PROVES AMB SUBJECTES EXTERNS.

Aquest títol correspon a la cinquena fase i s'ha realitzat durant el mes de març amb una durada de 10 hores.

Objectius que vaig proposar van ser:

- Validar les proves de comprensió lectora en subjectes externs al centre, on realitzo el Pràcticum II.

Els destinataris implicats són: La practicant, els subjectes externs i la tutora de pràctiques

Activitats i continguts: Passar la prova de comprensió, a alumnes de 2n de Cicle Inicial, 4t de Cicle Mitjà i 6è de Cicle Superior; corregir-les i després recollir la informació en una graella.

Instruments i/o tècniques
- El material elaborat i els resultats obtinguts.
- Les observacions fetes a través dels resultats.

Indicadors d'avaluació:  
Els resultats i les propostes de millora de la prova de comprensió lectora. I les reflexions conjuntament amb la tutora de pràctiques.

En aquesta fase he validat la prova de comprensió lectora a alumnes de 2n de Cicle Inicial, 4t de Cicle Mitjà i 6è de Cicle Superior al centre on treballo actualment (no és el centre del pràcticum II). 

Un cop passades i corregides les preguntes de comprensió, vaig observar els resultats obtinguts i conjuntament amb la tutora de pràctiques, ens vam adonar que alguns enunciats calia modificar-los (canviar alguna paraula, canviar l'ordre de les accions, etc...), per tal que s'entengués millor l'activitat que s'havia de fer en aquell exercici.

També veiem que en la prova de 2n de Cicle Inicial, cal substituir alguns dibuixos per altres de la pregunta núm. 2, ja que pot portar a la confusió. En la pregunta 7, què consta de preguntes obertes també cal modificar alguna d'elles, per tal de no portar confusió en les respostes i en la correcció.

A més a més cal fer un canvi en l'encapçalament on hi ha el nom, el curs, etc... calia afegir: "TUTOR/A," ja que només havia "tutor".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada